Úspěchy klientů

zpět na seznam úspěchů
Katka, 28 let, 175 cm
Datum měření:14.2.31.5Rozdíl
Váha: 76,5 kg 65,1 kg -11,4 kg
Tělesný tuk: 34,5% (26,3 kg) 28,8% (18,7 kg) -5,7% (-7,6 kg)
Svaly: 62,2% 67,5% 5,3%
Viscerální tuk: 4 2 -2
Metabolický věk: 43 28 -15
Fyzická kondice: 2 5 +3
Obvod pasu: 93 cm 79 cm -14 cm
Obvod boků: 105 cm 96 cm -9 cm
 
 
     
 

Pro zvětšení klikněte na obrázek

1) Co Vás vedlo k tomu začít řešit svojí stravu?

O jídelníček jsem se začínala zajímat někdy začátkem roku, neboť jsem si postupně začala uvědomovat, že i přesto jak moc se hýbu, tak kýžený efekt pořád nic moc. V koutku dušičky jsem asi tušila, že problém bude v příjmu než ve výdaji energie. Samozřejmě jako naprostý laik, jsem ani netušila co dělám špatně, byť jsem si do té doby myslela, že se stravuji jakž takž zdravě, ale jak vyšlo najevo později, takový zázrak to zase nebyl. Navíc už nějakou dobu jsem chtěla zjistit jak jsem na tom ve skutečnosti s podílem tuku a svalové hmoty. Bohužel obecné rady ohledně zdravého stravování běžně dostupné v médiích mi spíše ublížili než by pomohly, proto jsem dlouho neváhala a šla do toho.

2) Jak se Vám líbil a také chutnal sestavený jídelníček?

Jídelníček se mi líbil, byť ze začátku než jsem si zvykla mi dal docela zabrat. Kritický byl první týden, ale pak už to šlo hladce. Chuťově paráda, dokonce jsem začala jíst i potraviny, o kterých jsem do té doby ani nevěděla, že jsou dostupné na trhu a dneska si bez nich nedokážu představit můj denní stravovací režim :-).

3) Vyhovovala Vám náplň jednotlivých konzultací?

Konzultace na 100% vyhovovaly mým očekáváním, jakýkoliv problém nebo dotaz nezůstal nikdy nezodpovězen, o profesionálním přístupu nemůže být jakákoliv pochybnost, takže v tomto ohledu to byla výborná spolupráce, na konzultace jsem se vždycky těšila a sl. poradkyně má můj velký obdiv za to, co za tak krátkou dobu dokázala. Za to všechno jí asi nikdy nepřestanu děkovat :-))).

4) Jaký pohyb jste volila během redukce?

Ze začátku jsem se z 80% využívala výhradně kardio cvičení, samozřejmě bez hlídání tepovky by to snad ani nešlo, takže 4x týdně po hodině na kardio plus jeden den čistě posilování všech důležitých svalových partií. Jak šla kila dolů, tak se rozvrh upravoval tak, aby byl výsledný efekt co nejlepší. V současné době mám kardio trénink zařazen pouze na 30 minut víceméně během celého týdne po posilovací hodině s tím, že 1-2x týdně po hodině pouze čistě kardio. Zatím to funguje bezvadně, žádoucí výsledky to přináší, takže zatím nemám důvod cokoliv měnit, tak uvidíme jak to půjde dál.

5) Jaký je to pocit mít o 11 kg nižší váhu? Co Váš šatník?

Pocit je to samozřejmě báječný, s přicházejícím létem vítaná změna. Šatník obnovuju postupně, přece jenom ještě pořád nejsem u cíle. Počítám, že pár cenťáků a kg ještě půjde dolů, takže to nějak extra nepřeháním. Nicméně oblečení, které jsem oblíkala před 3 měsíci už je pro mě naprosto nepoužitelný.

6) Jak na změnu reaguje okolí?

Reakce okolí jsou výhradně pozitivní, musím říct už od samého začátku. Spousta lidí v okolí si změn všímá jak v práci, tak mimo ni, takže každopádně si na nedostatečný nezájem v tomto ohledu nemůžu stěžovat. Navíc přece jenom pár lidi se po mém vzoru s chutí pustilo do něčeho podobného, takže jsem ráda, že i v tomto jsem jim dokázala jít za vzor a svým způsobem pomoct ke zdravějšímu stylu života.




Kontakt
Ing. Iva Veselá
  • výživový poradce
  • sportovní dietolog

E: vesela@food-life.cz
T: 724 821 680

Adresa:
Sokolovská 95
186 00, Praha 8
(tram a metro Křižíkova)

mapa zobrazit mapu